ההזדמנות שלך לקריירה בהייטק נמצאת לפנייך!

    אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      הזן את הפרטים והורד את הסילבוס

      אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      לקבלת הסילבוס בוואטסאפ

      לינקדאין – כל היתרונות בדרך למשרת החלומות שלכם

      אמנם בישראל לינקדאין הוא שימושי בעיקר בעולמות ההייטק, אך מדובר בכלי שיכול להיות עוצמתי מאוד לכל מי שמעוניין לבצע הסבה להייטק ולהיכנס אל התחום הזה.

      לינקדאין היא רשת חברתית אשר המטרה שלה היא יצירת קשרים עסקיים בין המשתמשים השונים בה, והיא יכולה לאפשר לכל אחד ליצור לעצמו פרופיל שיאפשר לו להבליט את עצמו בין האחרים וליצור לעצמו נוכחות דיגיטלית במקום שבו כל המגייסים נמצאים ולמצוא בקלות רבה יותר עבודה בהייטק. יחד עם זאת, פרופיל לינקדאין שהוא לא מספיק נכון ומקצועי, דווקא ירחיק מכם את אותם מגייסים, ולכן חשוב שתדעו כיצד ליצור ולתפעל פרופיל מוצלח ומקצועי בדרך הטובה ביותר, ועל כך תוכלו לקרוא במאמר זה.

      כתובת הפרופיל שלכם

      זה אולי נראה לכם כמו עניין שולי, אך למעשה – הירידה הזו לפרטים היא בדיוק מה שהמגייסים מחפשים ובנוסף, התאמה של כתובת פרופיל הלינקדאין שלכם יכולה לעזור לכם לקבל חשיפה גבוהה יותר. שנו את סיומת הURL  לשם המלא שלכם או השם הפרטי וההתמחות שלכם, משהו שיהיה זכיר, קל ובולט. כך גם אם תציבו את הכתובת בקורות החיים שלכם, זה יראה הרבה יותר מקצועי.

      לדוגמא: www.linkedin.com/in/israel-israeli-qa

      נסחו נכון את המידע אודותיכם

      חלק האודות, ה About, בפרופיל הלינקדאין שלכם, מיועד על מנת שתוכלו לספר על עצמכם ולתת רקע מעניין לכל מי שמביט בפרופיל. מדובר בחלק החשוב ביותר שכן הוא מופיע בראש העמוד והוא אחד הדברים הראשונים שמגייסים יסתכלו עליו בפרופיל שלכם.

      בחלק הזה, שמרו על אותנטיות ונסו להיות ייחודיים ולא להעתיק מפרופילים אחרים. הדגישו את החוזקות שלכם, היכולות שלכם, המטרות שלכם, המוטיבציה וההישגים שלכם ונסחו את המידע בדרך שתגרום למגייסים לרצות להמשיך לקרוא ולהביע עניין בכל הפרופיל שלכם.

      הקפידו על תמונת פרופיל מקצועית

      נכון, אתם לא באתר דייטים, אבל גם כאן הנראות היא חשובה מאוד. צרו תמונת פרופיל מקצועית אשר תציג אתכם בצורה מכובדת ומקצועית ותתאים לתפקיד אליו אתם שואפים להגיע. זכרו – לתמונה שתבחרו יש השפעה די מהותית על הצורה שבה יסתכלו עליכם, ואין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. אם אין לכם תמונה כזו, צלמו חדשה, והנה כמה טיפים שיאפשרו לכם לעשות את זה נכון:

      • צלמו תמונה בה ניתן לראות את הפנים שלכם מקרוב, תמונה החל מהחלק שמעל לחזה ועד למעלה כך שיראו את הפנים שלכם בצורה ברורה ומדוייקת.
      • חיוך בתמונת הפרופיל משדר ביטחון ומעודד מגייסים ליצור עמכם קשר.
      • הקפידו על ביגוד שמתאים לבגדי העבודה שלכם. לדוגמא, אם אתם מעוניינים לעבוד בתפקיד ניהולי בכיר בו יש הקפדה על ביגוד רשמי, לבשו אותו בתמונת הפרופיל.
      • נשים – הקפידו על איפור יום יומי, כמו זה שתלכו איתו לעבודה. עומס רב מידי, כמו איפור ערב, פחות מומלץ.

      הקדישו זמן לפירוט על הניסיון שלכם

      בעולם ההייטק אחד הדברים החשובים ביותר הוא הניסיון שלכם. חלק הניסיון, ה Experience, בדף הלינקדאין שלכם, מלמד עליכם המון והוא חייב להראות בצורה הטובה ביותר את הניסיון שלכם וכמובן, להתאים גם לניסיון שאתם מציינים בקורות החיים אותם אתם שולחים למגייסים. יחד עם זאת, בניגוד לקורות החיים, שם אתם צריכים להיות מתומצתים ולא להאריך יותר מידי, בפרופיל הלינקדאין שלכם אתם יכולים לפרט בצורה ברורה והרבה יותר משמעותית את הניסיון שלכם, מה כבר עשיתם, במה אתם מתמחים וכל מה שתרצו, מה שיאפשר למעסיקים אשר כבר קיבלו את קורות החיים למידה טובה יותר על הניסיון והידע שלכם.

      התמקדו בכישורים הרלוונטיים

      חלק הכישורים, ה Skills, בפרופיל הלינקדאין שלכם, לא מיועד לכל כשרון שיש לכם. מדובר בחלק חשוב מאוד, אך אל תכניסו אליו יותר מידי נתונים שלא באמת קשורים. כישורים מקצועיים שהייתם רוצים להדגיש, כאלו שיסייעו לכם בתפקיד הבא שלכם ובמשרה אליה אתם רוצים להגיע, הם הנכונים עבורכם. כישורים כלליים שאין להם קשר כלל לעבודה אותה אתם מבצעים, פחות מומלץ להכניס, זה רק יגרום לחלק הזה להראות כאילו ניסיתם להעמיס עם כישורים לא קשורים כדי לכסות אולי על כישורים אחרים שאין לכם, והם חיוניים לאותה עבודה.

      השתמשו בכלי של לינקדאין לבחון את עצמכם

      Skill quiz הוא כלי שהושק על ידי לינקדאין ומאפשר לכם לבחון את עצמכם על פי היכולות שלכם, מה שיכול להיות מאוד מאוד חזק ברגע שאתם עוברים את המבחן והמעסיקים רואים זאת. היתרון החשוב הוא שבמידה ולא תעברו את המבחן, זה לא יצוין בפרופיל שלכם כך שאין לכם שום דבר להפסיד. נסו לבצע את המבחנים הללו, אשר כוללים בדרך כלל כ 15 שאלות אמריקאיות, ויכולים לחזק את הפרופיל שלכם ואת הכישורים אותם אתם מציגים במידה ואכן תעברו אותם.

      בנו את עצמכם כמותג

      אם אתם רוצים לבלוט על פני אחרים וליצור פרופיל לינקדאין שימשוך אליכם את המגייסים, אתם חייבים להתייחס לעצמכם כאל מותג. הצטרפו לקהילות רלוונטיות, שאלו שאלות וענו תשובות, פנו לאנשי מפתח רלוונטיים, הקפידו על פרסומים בתדירות קבועה והיו חלק מהקהילה. בצורה הזו אתם למעשה ממתגים את עצמכם ואת השם שלכם, מה שיגרום למגייסים שמחפשים אנשים כמוכם לזכור מיד את השם שלכם ואף לעקוב אחר הפרופיל שלכם מתוך עניין למצוא עבורכם את ההתאמה הטובה ביותר.

      אם אתם רוצים להגיע לטופ ולטוב ביותר, בניית מותג של עצמכם היא הדרך הטובה ביותר להגיע לשם.

      דילוג לתוכן