ההזדמנות שלך לקריירה בהייטק נמצאת לפנייך!

    אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      הזן את הפרטים והורד את הסילבוס

      אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      לקבלת הסילבוס בוואטסאפ

      טיפים מקצועיים שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק

      אמנם לאחרונה אנו שומעים על לא מעט שינויים שעוברים על שוק ההייטק, אך יחד עם כל האתגרים, זהו ללא ספק התחום המבוקש לא רק בשנים האחרונות, אלא גם לעתיד. תעשיות הטכנולוגיה ימשיכו לשגשג ללא תלות בשינויים חיצוניים, הרי מדובר בתחום שתמיד יהיה עבורו ביקוש, ולכן לא מעט אנשים כבר מבצעים הסבה להייטק ובוחרים לגשת לתחום שייתן להם יציבות תעסוקתית טובה יותר ואפשרות לפתוח בקריירה מתקדמת ומצליחה.

      גם מגיפה עולמית לא עצרה את ההייטק מלהתפתח, ובישראל, שהיא ללא ספק מעצמת הייטק מתפתחת, תוכלו למצוא ביקוש רב למפתחים ועובדים במגוון רחב של עמדות שונות, וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לתחום מבוקש ומשתלם במיוחד.

      אז בין אם סיימתם זה עתה את הלימודים ואתם מחפשים עבודה בהייטק, ובין אם אתם מעוניינים לבצע הסבה לתחום ההייטק ולשנות את הסביבה בה אתם עובדים, קראו את המאמר הבא ותמצאו טיפים חשובים ומידע שיעזור לכם למצוא את העבודה המתאימה לכם בצורה פשוטה, נוחה וקלה יותר.

      מצאו את התחומים הספציפיים הרלוונטיים עבורכם.

      כיום יש מאות משרות טכנולוגיות שונות שעבורן חברות ההייטק מגייסות עובדים. תעשיית ההייטק כל כך עצומה ומתרחבת כל הזמן, כך שגם אם ההכשרה שלכם היא בתחום אחד, יכול להיות שתמצאו כמה וכמה משרות שונות ועמדות מפתח שונות שיכולות להתאים לכם.

      לכן, בשלב הראשון אתם חייבים לבצע מחקר על השוק ולהחליט מהם התפקידים הנכונים ביותר עבורכם ואילו משרות יכולות להיות הרלוונטיות ביותר עבורכם. אל תתפזרו ותנסו לשלוח קורות חיים לכל משרה אפשרית, אלא התמקדו על כמה תחומים ספציפיים שיתאימו לכם, התאימו את קורות החיים שלכם לאותם תחומים והחלו בהגשת המועמדות אליהם.

      ככל שיהיו לכם יותר כישורים ויותר ניסיון, כך תוכלו להתאים למגוון רחב יותר של עמדות שונות ולמצוא מגוון רחב יותר של משרות שיכולות להתאים לכם. קחו בחשבון גם את העתיד ואם אתם מתחילים את הדרך שלכם בתחום, נסו למצוא משרות בתחומים בהם תוכלו ללמוד יותר ולצבור ניסיון שיפתח לכם עוד הרבה דלתות אחרות בעתיד.

      דעו להגדיר את היתרונות האישיים שלכם.

      מעבר למה שלמדתם או הניסיון שצברתם, יש לכם גם תכונות אישיות אשר יכולות להיות בעלות ערך רב בעת ביצוע העבודה אליה אתם שואפים להגיע. לדוגמא, יצירתיות במשרות הקשורות לעיצוב גרפי או UX, בעלי יכולת תקשורת טובה למשרות שבהם נדרשת עבודה בצוותים, יכולת ניהול זמן לעבודה מהבית ועוד. יש תכונות אישיות שאולי לא נראות במבט ראשון כאילו הן קשורות לתפקיד, אך העובדה שיש לכם את התכונות הללו יכולה לסייע לכם רבות בעבודה עצמה, ומעסיקים מחפשים את זה.

      גם במקרים בהם ביצעתם הסבה להייטק ולכן הניסיון שלכם לא מגיע ממנו, יכול להיות שצברתם ניסיון שיכול לסייע לכם בתפקיד אליו אתם רוצים להיכנס. לדוגמא, מורים עם ניסיון בהוראה יכולים להתאים בקלות למשרות הדורשות יכולת הדרכה.

      בצורה הזו גם תדגישו למעסיקים יתרונות חשובים שהופכים את המשרה להרבה יותר מתאימה עבורכם, וגם תראו למעסיקים כי אתם מבינים לעומק את הדרישות של המשרה ואת מה שהיא דורשת מכם, ואתם יכולים לעמוד בדרישות הללו ללא כל בעיה.

      בנו לעצמכם מוניטין ברשת.

      אחד מהדברים שמבצעים מגייסים בהייטק לאחר שהם מקבלים מסמך קורות חיים שמעניין אותם הוא לבדוק את האדם ברשת. הרשתות החברתיות, ובעיקר לינקדאין, הם המקום הראשון אליו יפנו המגייסים על מנת לקבל מידע על המועמדים למשרה, ולכן בניה של מוניטין אישי ברשת היא חשובה מאוד ויכולה לסייע לכם מאוד במציאת עבודה בהייטק.

      זה אולי נשמע לכם מוזר, אך כדי לבלוט בעידן של היום אתם חייבים להתייחס אל עצמכם כאל מותג. עדכנו את תמונות הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות, פרסמו מידע רלוונטי על התחום בו אתם עוסקים, השתתפו וקחו חלק פעיל בדיונים רלוונטיים בקבוצות שונות ודאגו לכך שכאשר מעסיק יחפש אתכם הוא ימצא דמות מקצועית אשר יכולה להתאים לרוח החברה ולמשרה עבורה הוא מגייס.

      חשוב מאוד שתביעו את הידע שלכם ברשתות. קבוצות וקהילות מקצועיות בהן אתם משתתפים ונוטלים חלק פעיל יכולות גם להראות את רמת הידע והמעורבות שלכם, ואף לגרום למגייסים לפנות אליכם גם אם לא שלחתם אליהם כלל קורות חיים, רק כי הם ראו את הידע וההתנהלות שלכם ברשת. בנוסף, בקבוצות ובקהילות הללו אתם יכולים להכיר אנשים מאותם תחומים אליהם אתם רוצים לשאוף ולהגיע מה שיכול לסייע לכם במציאת במשרה המתאימה לכם.

      דילוג לתוכן