ההזדמנות שלך לקריירה בהייטק נמצאת לפנייך!

    אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      הזן את הפרטים והורד את הסילבוס

      אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      לקבלת הסילבוס בוואטסאפ

      הסבת מקצוע להייטק

      אין ספק כי הסבת מקצוע להייטק הפכה לשם דבר בעידן של היום, ורבים ממגוון מקצועות שונים אשר רוצים להתקדם ולבנות קריירה מצליחה, פונים לכיוון ההייטק. אם אתם מרגישים שמיציתם את התחום בו אתם עובדים עכשיו, או אם אתם חשים כי מגיע לכם יותר ואתם מעוניינים בשדרוג ההכנסה ותנאי העבודה שלכם, אין ספק כי הסבה להייטק היא התשובה.

      מאיפה מתחילים? לפני הכל, קראו את המאמר הבא שיתן לכם מידע חשוב על כל מה שכדאי לכם לדעת בכדי לבצע את הסבת המקצוע בצורה הטובה ביותר.

      האם כל אחד יכול לבצע הסבה לעולם ההייטק?

      לא מעט אנשים בטוחים כי ההייטק הוא מקום המיועד לאנשים טכנולוגיים בלבד, כאלו שמבינים במחשבים, יודעים לכתוב קוד וכדומה, אך זה כלל לא נכון. ההייטק מורכב מאנשי מקצוע ממגוון רחב מאוד של תחומים שונים וכמעט כל אחד יכול למצוא את הנישה הנכונה עבורו בתחום הזה ולבצע הסבה מקצועית להייטק.

      כמובן, לכל משרה ולכל תפקיד תנאי הקבלה שונים והדרישות מהמועמדים יהיו שונות. ישנם תפקידים אשר יצריכו ידע טכנולוגי רב יותר או דרישה לרמת שירותיות, אך לא כל התפקידים כאלו, ותוכלו למצוא גם משרות למתחילים ללא ניסיון, ואפילו ללא תארים אקדמאים אלא רק הכשרה באמצעות קורסים מתאימים של מכללת נטפוריו.

      מה שחשוב באמת, ומה שבאמת יוביל אתכם להצלחה בהייטק הוא קודם כל רצון. אם יש לכם רצון אמיתי ומוטיבציה להצלחה תוכלו למצוא בהייטק את מקור הצמיחה שלכם, לבחור את הנישה המתאימה לכם ולמצוא את הקורסים המתאימים לטובת הסבה מקצועית לתחום הזה.

      מאיפה מתחילים?

      אם אין לכם היכרות מוקדמת כלל עם עולם ההייטק, אתם למעשה מתחילים מאפס. השלב הראשון הוא קודם כל להבין אילו תחומים בתוך ההייטק יכולים יותר להתאים לכם. עליכם לבחון את תחומי העיסוק השונים, הדרישות שלהם, נתוני השכר הממוצעים, ביקוש באזור בו אתם מתגוררים, אופי ההתקדמות וההתפתחות המקצועית שלכם בתחום ועוד. כל פרט כזה יכול להשפיע על הבחירה שלכם.

      אתם לא חייבים לעזוב את מקום העבודה הנוכחי שלכם על מנת להתחיל בתהליך ההסבה, אתם יכולים למצוא קורסים במתכונת ערב ולשלב עם העבודה היומית שלכם, או ההפך – קורסי בוקר אם אתם עובדים בערב. מכללת נטפוריו מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות ושלל קורסים שונים אשר יאפשרו לכם לבצע הסבה להייטק בצורה מוצלחת ובאופן המתאים לכם החל מלימודים פרונטאליים, היברידיים ואף דיגיטליים ללמידה מהבית.

      קורסי ההסבה להייטק המבוקשים ביותר

      כאמור, עולם ההייטק הוא גדול ורחב במיוחד, אך בתוכו אתם יכולים למצוא כמה מקצועות מבוקשים מאוד, גם על ידי כאלו שמבקשים לבצע הסבה מקצועית להייטק, וגם על ידי מעסיקים וחברות רבות. בין המקצועות המבוקשים הללו תוכלו למצוא את המקצועות הבאים:

      • סייבר –תחום מבוקש מאוד בעולם ההייטק הוא סייבר ואבטחת מידע. תחום הסייבר הוא תחום רחב מאוד אשר מהווה חלק בלתי נפרד מכל חברת הייטק. ככל שהפיתוחים הטכנולוגיים של היום מתקדמים קדימה, כך האתגרים של חברות ההייטק הופכים להיות הרבה יותר מהותיים והרבה יותר משמעותיים. התפקיד של אנשי הסייבר הוא ליצור הגנה על החברה ועל המערכות שלה, לשלב אמצעי אבטחת מידע בכל הפיתוחים של החברה ולזהות חולשות שיכולות להוביל לפרצות אבטחה שונות. החל מאנשי סייבר בצבא ועד אנשים ללא רקע בתחום, כולם מוצאים בקורסים של נטפוריו את כל המידע לו הם זקוקים בכדי להתחיל לעסוק בתחום, ובצורה הטובה ביותר.

      • QA בדיקות תוכנה – בכדי שחברת הייטק תוכל להוציא תוכנה חדשה למכירה בשוק היא חייבת לבצע בדיקה טכנולוגית של התוכנה הזו, ממש כמו בדיקת איכות למוצר במפעל. אנשי ההייטק המבצעים את הבדיקות הללו נקראים אנשי QA והתפקיד שלהם הוא לבדוק לעומק את התוכנה או המוצר הטכנולוגי העומד בפניהם (אפליקציה, אתר, מערכת ממוחשבת או כל דבר דומה), לבדוק האם קיימות תקלות במערכת או האם ניתן לבצע שינויים בכדי לשפר את היעילות או המהירות של אותה מערכת.

      • FULL STACK – עוד תפקיד מבוקש מאוד אשר מצריך אנשים בעלי יכולת לעבוד גם בצד הלקוח וגם בצד השרת, ולבצע הליכי פיתוח מורכבים ופיקוח על צוותים. קורסי הסבה להייטק אשר יכשירו אתכם לתפקיד זה כוללים למידה של מגוון נושאים כמו HTML, CSS, JAVA, PHP, MYSQL, GIT ועוד רבים וייתנו לכם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לעולם ההייטק.

      אל תבחרו רק לפי השכר

      לא פעם אנו נתקלים באנשים אשר חושבים על הסבה להייטק ומתחילים בקבלת החלטות על פי השכר הצפוי בלבד. אותם אנשים יבצעו חיפוש ברשת, ימצאו את נתוני השכר הממוצעים לתפקידים שונים ויחפשו את התפקיד שיאפשר להם להגיע לשכר הגבוה ביותר. מה שרבים מהם טועים בו הוא העובדה שבהייטק מדובר בהרבה יותר מרק נתוני שכר ממוצעים. בהייטק כלולים גם תנאי עבודה שלא מוכרים מתחומי עיסוק אחרים כמו רכב, הוצאות על מזון, ביגוד, חופשות, ביטוחים, תנאים סוציאליים ועוד. לפני שאתם מחליטים איזה תחום הוא הנכון ביותר עבור ההסבה המקצועית שלכם, אתם חייבים לבדוק לעומק את כל הפרטים ולא לבצע בחירה רק על פי השכר, אלא גם על פי התנאים הנוספים ובעיקר – על פי ההתאמה האישית שלכם. מלבד זאת חשוב לשים לב לשכר ההתחלתי, לאופי סביבת העבודה, להתפתחות האישית המקצועית ולהתקדמות התעסוקתית.

      ייעוץ מקצועי של מכללת נט פור יו

      אם אתם מתלבטים, היועצים של מכללת נטפוריו יוכלו לסייע לכם ובהתבסס על הידע המקצועי שלהם להציע לכם את האפשרויות הטובות ביותר עבורכם. בכדי לבצע בחירה שהיא באמת נכונה, היועץ יבדוק את הידע הקודם שלכם או הניסיון שלכם, גם אם זה לא בהייטק, האופי האישי שלכם ועוד ויוכל להציע לכם את האפשרויות הנכונות ביותר עבורכם.

      יחד עם היועצים המקצועיים שלנו תוכלו לבחור מבין כלל האפשרויות את הדרך לבצע הסבה מקצועית להייטק בצורה הטובה ביותר ובאופן שיוביל אתכם להצלחה עליה אתם חולמים!

      האם אחרי הקורסים בוודאות אמצא עבודה?

      כאשר אתם פונים אל מכללת נט פור יו אתם פונים אל מכללה מקצועית עם ידע וניסיון רב שלא רק תכשיר אתכם לטובת ההסבה להייטק, אלא גם תלווה אתם לאורך כל הדרך.

      במכללה קיימת גם מחלקת השמה להייטק אשר מלווה אתכם בכתיבת קורות חיים באנגלית, התאמת קורות החיים להייטק, איתור המשרות הנכונות עבורכם ועוזרת לכם להשתלב בחברות ההייטק השונות במדינה ולכבוש את היעדים שלכם.

      דילוג לתוכן