ההזדמנות שלך לקריירה בהייטק נמצאת לפנייך!

    אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      הזן את הפרטים והורד את הסילבוס

      אני מאשר/ת קבלת דיוורים ישירים ודברי פרסומת ממכללת Net4U בכפוף למדיניות הגנת הפרטיות

      לקבלת הסילבוס בוואטסאפ

      איך לכתוב קורות חיים באנגלית בצורה נכונה?

      הרושם הראשוני שלכם מול מעסיקים פוטנציאליים הוא קורות החיים. המסמך הראשון שהחברה תקבל ויציג אתכם מולה הוא המסמך הזה, ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהחברה תקבל את הרושם הראשוני הטוב ביותר, אתם חייבים לדעת כיצד לכתוב את קורות החיים בצורה נכונה.

      איך לכתוב קורות חיים באנגלית בצורה נכונה?

      הרושם הראשוני שלכם מול מעסיקים פוטנציאליים הוא קורות החיים. המסמך הראשון שהחברה תקבל ויציג אתכם מולה הוא המסמך הזה, ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהחברה תקבל את הרושם הראשוני הטוב ביותר, אתם חייבים לדעת כיצד לכתוב את קורות החיים בצורה נכונה.

      בין אם אתם עומדים להגיש קורות חיים למשרה בחו"ל, ובין אם אתם מגיעים קורות חיים להייטק בארץ או בחברות אשר דורשות מכם לדעת אנגלית ברמה גבוהה, הגשת קורות חיים בשפה האנגלית מאפשרת לכם להציג את עצמכם באופן מקצועי יותר.  בכל הסבה להייטק או קורס הייטק ילמדו אתכם עד כמה זה חשוב עבור החברות השונות ולכן, אם אתם רוצים למצוא עבודה בהייטק ולהגיע למשרות מובילות, זו ההתחלה.

      איך תעשו את זה? מה יש לכלול בעת בניית קורות החיים? קראו את המאמר הבא ותמצאו את כל המידע המקצועי מאת מכללת נטפוריו, מידע לו אתם זקוקים בכדי לכתוב קורות חיים באנגלית בצרה הנכונה ביותר.

      פרטי הקשר שלכם

      המומחים של מכללת נט פור יו מסבירים כי כל מסמך קורות חיים צריך להתחיל עם פרטי הקשר שלכם. עליכם לכלול את השם שלכם, עיר המגורים, מספר טלפון, כתובת דוא"ל ופרטים אישיים נוספים כמו קישור ללינקדאין או לאתר המציג אתכם (לדוגמא, מעצבים גרפיים שרוצים ליצור קישור לאתר המציג את תיק העבודות שלהם).

      התחילו עם תקציר ראשוני

      כתיבה של תקציר או הגדרת המטרות שלכם יכולה לסייע לכם להראות למעסיק את העניין שלכם בחברה או בתפקיד, ואת נקודות החוזקה שלכם שיכולות ליצור את ההתאמה הטובה ביותר ביניכם לבין אותה חברה או אותו תפקיד. את התקציר הראשוני כדאי להתאים באופן אישי לכל משרה או חברה. אם אתם שולחים קורות חיים לכמה חברות שונות, בצעו התאמה אישית לכל משרה וכך תצרו פניה אישית למעסיק.

      התייחסות ממוקדת לסעיפי ההשכלה הרלוונטיים

      רוב המעסיקים לא יתעסקו או יביעו עניין בהצלחת הלימודים שלכם בתיכון כאשר אתם עומדים בתקופה של 20 שנה לאחר מכן. משרות בהייטק מבוססות יותר על ניסיון מאשר על לימודים. את החלק בקורות החיים הנוגע להשכלה אתם צריכים למקד לסעיפים הרלוונטיים למשרה אליה אתם מגישים את קורות החיים, בפרט אם בדרישות המשרה מצוינת דרישה לרמת ההשכלה עליה אתם עונים.

      התייחסו לעובדות או הישגים ברורים

      במקום לכתוב "עבדתי על חיזוק המכירות…" ("I worked on boosting sales…") עדיף לכתוב "בתקופת עבודתי אחוזי המכירות עלו בשיעור של 75%" ("During my work, sales percentages increased by 75%") וכדומה. מעסיקים אוהבים לראות עובדות על פני מילים באוויר, הדגישו את זה.

      כמה פרטים חשובים שאתם חייבים לשים לב אליהם בכתיבת קורות החיים:

      • השתמשו במילות פעולה כדי לתאר את החוויות שלכם במקום רק לרשום את תחומי האחריות שלכם.
      • אם התחביבים שלכם לא רלוונטיים לתפקיד – אל תציינו אותם.
      • היו ממוקדים. ניסיון לא רלוונטי או עבודות צדדיות שאינן קשורות לתפקיד, יגרמו למסמך קורות החיים להראות עמוס וקשה לקריאה.
      • וודאו כי קורות החיים כתובים נכון וללא שגיאות כתיב או הקלדה. אם האנגלית שלכם לא מושלמת, היעזרו באדם חיצוני שיבדוק אותם לפני השליחה.

      תבנית קורות חיים באנגלית

      בכדי להקל עליכם בעבודות הכתיבה, הכנו עבורכם תבנית בסיסית למבנה של קורות חיים בצורה הבינלאומית המקובלת, מה שיעזור לכם לארגן את קובץ קורות החיים שלכם בצורה נכונה.

      Name:

      Address:

      Phone number:

      Email address:

      Professional networking platform / website link:

      Objective

      [כאן הכניסו שניים – שלושה משפטי תקציר המתארים את המטרה שלכם, החוזקות שלכם או פניה אישית למעסיק, בהתאמה למשרה המדוברת.]

      Experience

      [תאריכי העסקה] – [תואר] – [שם חברה]

      רשימה עם תבליטים המתייחסת לכל תחומי האחריות שלכם בחברה או כל דבר אחר שתרצו להדגיש.

      Qualifications

      כישורים רלוונטיים או יכולות שישפיעו על ביצוע התפקיד. בחלק זה יש להכניס את כל היכולות האישיות של העובד אשר יכולות לתרום לחברה כמו יכולת עבודה בצוות, בעל סדר וארגון, כישורי מנהיגות, האצלת סמכויות וכדומה.

      Education

      [תאריך התחלה וסיום לימודים] – [תואר או דיפלומה] – [שם המוסד הלימודי]

      תארו הישגים אקדמיים ונקודות רלוונטיות.

      דוגמא לתוכן של מסמך קורות חיים

      James Carlisle

      Yavne, Hamerkaz

      +972-50-3546257

      [email protected]

      jamescarlisle.com

      Objective

      A project manager with a lot of experience, I promoted projects with high budgets and I would be happy to integrate into their company and bring my knowledge and experience for the benefit of the company's growth.

      Work Experience

      Project manager – X Industries – October 2015 to Present

      Manage calendars for multiple projects, schedule team meetings to ensure all participants can participate and oversee all project phases.

      Liaising with other project managers to balance workloads at busy times, identifying team members capable of completing urgent work while ensuring all tasks are completed on time.

      Work on reducing work times by about 60% while increasing the quality of work until the successful completion of all projects. During my work period, working hours were reduced and the company was able to carry out more and more projects at the same time.

      Project manager – Y Industries – September 2011 to September 2015

      Management of advanced projects in a team of 20 people. My goal was to oversee the entire project from start to finish while working under the company's CEO and providing regular reports to the board of directors.

      Education

      BA in Business Administration

      The Hebrew University, Jerusalem

      September 2008 to June 2011

      Qualifications

      Controls various programming for project management

      Has a lot of knowledge in computer systems

      Management and teamwork skills

      כלים שיעזרו לכם לכתוב קורות חיים באנגלית בצורה נכונה

      היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של כלים מתקדמים וחדשניים אשר מאפשרים לכם לכתוב קורות חיים באנגלית בצורה הרבה יותר נוחה והרבה יותר פשוטה. בין הכלים המומלצים ביותר תוכלו למצוא את:

      • com – מערכת הכוללת מגוון רחב של תבניות, עיצוב ושורות כתובות ומוכנות מראש אשר יכולות לעזור לכם לבנות מסמך קורות חיים בקלות וליצור תבנית מקצועית ומרשימה בתוך כמה דקות בלבד. המערכת מוצעת בתשלום נמוך יחסית אשר ללא ספק משתלם לעומת התוצאה.
      • VisualCV – כלי המאפשר עריכה של קורות חיים קיימים או יצירת חדשים. בגרסה החינמית של המערכת יש שלוש תבניות בהן תוכלו לעשות שימוש, ובגרסה בתשלום תוכלו למצוא הרבה יותר אפשרויות שיאפשרו לכם ליצור מסמך קורות חיים מרשים ומיוחד.
      • Enhancv – ממשק אינטואיטיבי עם הרבה מאוד יכולות. תוכלו ליצור בו מסמך קורות חיים ואף לקבל משוב שיאפשר לכם לשדרג את המסמך שלכם וליצור מסמך איכותי ומקצועי הרבה יותר. המערכת בתשלום, אך תקבלו 7 ימי ניסיון ראשונים בחינם.
      • ResumeGenius – מערכת און ליין אשר מתיימרת לאפשר לכם לכתוב את קורות החיים שלכם ברבע שעה בלבד. המערכת שואלת אתכם שאלות ומבקשת נתונים שונים ואז על בסיס הנתונים הללו היא כותבת עבורכם את מסמך קורות החיים באופן אוטומטי. המערכת בתשלום, אך מאפשרת לכם לקבל 14 ימי ניסיון בחינם.
      • Resume – הכלי החינמי הזה מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של דוגמאות אשר על בסיסן יהיה לכם הרבה יותר קל לבנות את קורות החיים שלכם וכך הוא הופך לכלי סיוע משמעותי מאוד למחפשי העבודה.

      דילוג לתוכן